background



Friday, July 13, 2012

Anak Bujang Saya La......

Ermmm.....dah lama rasanya x up date blog ni. Bila ramai kat opis baru ni sibuk dok buka blog!! Baru la aku teringat blog aku yang dah lama bersawang ni....
Bila dah lama xbuka blog ni aku nk upload la gambar2 ank bujang aku sorang ni...HIk2, dah besar dh...skg dh pandai bergaya!!!

Tengok2!!! ha...ni dia dh besar...xleh pakai smart sikit...sbb kuat peluh!!

 Ha....yang ni pulak tunjuk gigi dia yag putih bersih tu...
 Ermm.........
 Senyuman yang menawan.....suka tengok pic dia yang ni....

 merenung masa depan....hak2,sambil memandang keluar tingkap kereta....
masam je...nape ni cyg...hik2

Tak sangka..kejap je masa ni berlalu...dh bujang pun si harith ni, bulan sepuluh ni genap dua tahun...rasa macm maru lahirkan dia semalam....

No comments: